Ett fel närmare rätt

Blev inget uppdaterat igår..dåligt av mig. Jag förstår inte, jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Känner mig som en sengångare som bara går runt i någon slags dvala. Trött när jag går till jobbet, trött på jobbet och obeskrivligt trött när jag kommer hem.
Men imorgon är det fredag och då är det jag som sätter mig i bilen och åker raka spåret till Sthlm när det är färdigjobbat.
Paret von Schneider here I come, det är bara till att rulla ut röda mattan.

Igår var jag och hämtade ut ett paket från ginatricot. Har letat efter en skinnväst ett tag nu, kommer bli sjukt snyggt i vår och sommar. Var inte riktigt säker på att jag skulle bli nöjd med modellen, men den var jättefin på.




Och nu när jag skulle ta fram bilden på västen så snubblade jag över den här klänningen! Hur fin var inte den?!

 



Tänk den vita på midsommarafton, fiiint! 299:- på Gina tricot. Jag blir sugen som sjutton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!